ثبت نام در کنفرانس
ورود به سایت
نمایه مقالات در سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی

civilica 1

کد اختصاصی کنفرانس در سیویلیکا : ICMEAB11

اطلاعیه مهم :صدور گواهینامه پذیرش مقالات بصورت آنلاین
اطلاعیه مهم :صدور گواهینامه پذیرش مقالات بصورت آنلاین

با سلام و احترام

به اطلاع کلیه پژوهشگران گرامی می رساند، با توجه به نظر کمیته سیاست گذاری کنفرانس ،سامانه سرتیفیکیت آنلاین آکادمی بین المللی علوم و مطالعات گرجستان طراحی و راه اندازی گردیده است و بعد از برگزاری کنفرانس ، اصل گواهینامه پذیرش مقالات و مجموعه مقالات به صورت آنلاین صادر و قابل دریافت خواهد بود.

شایان ذکر است که دیگر گواهینامه و سی دی مجموعه مقالات کنفرانس  برای شرکت کنندگان پست نخواهد شد.

نکات بسیار مهم در خصوص صدور گواهینامه های آنلاین:

1-اسامی تمام نویسندگان ، ایمیل و افیلیشن (وابستگی سازمانی) آن ها باید به صورت دقیق و صحیح به زبان فارسی و لاتین در پنل کاربری ارسال مقالات درج شود چون تمام گواهینامه های به صورت آنلاین و سیستمی صادر خواهد شد لذا در صورت عدم درج نام کلیه نویسندگان مقاله،در گواهینامه صادر شده فقط نام نویسنده ای وجود خواهد داشت که در سیستم ثبت شده باشد. 

کنفرانس هیچ مسئولیتی در قبال عدم درج نام تمام نویسندگان مقاله در پنل کاربری به صورت صحیح ندارد و به هیچ وجه در گواهینامه ها قابل تغییر نیست.لذا در این مورد بسیار دقت فرمایید.

مثال جهت وارد کردن اسامی نویسندگان مقاله:

حروف اول نام و نام خانوادگی در زبان لاتین به صورت بزرگ نوشته شود.

نام و نام خانوادگی به فارسی: علیرضا محمدی  پور،رضا صالحی فر و سجاد سلطانی نیا

نام و نام خانوادگی به لاتین : Alireza Mohammadi Poor,Reza Salehi Far,Sajad Soltani Nia

2-بعد از پذیرش مقاله به هیچ عنوان متن مقاله، اسامی،ایمیل و افیلیشن (وابستگی سازمانی) نویسندگان و ... تغییر نخواهد کرد.لذا در این خصوص حتما دقت لازم را مبذول فرمایید.

3-پس از پذیرش مقاله و پرداخت هزینه ثبت نام، تاییدیه پذیرش مقاله به زبان فارسی برای نویسنده مسئول مقاله ایمیل خواهد شد و پس از برگزاری کنفرانس گواهینامه مقاله به زبان انگلیسی به صورت آنلاین صادر و از پنل کاربری قابل دانلود می باشد.

4-مجموعه مقالات کنفرانس نیز در سایت کنفرانس آپلود شده و قابل دانلود می باشد.

5-گواهینامه و CD مجموعه مقالات کنفرانس به هیچ وجه پست نخواهد شد و به صورت فایل با کیفیت و آنلاین دریافت خواهد شد.

6-در مورد تایید کنفرانس با استاد راهنما،استاد مشاور،مسئول پژوهش مقاله ، پژوهش دانشگاه یا موسسه و هر مرجع مورد نظر خود قبل از ارسال مقاله به کنفرانس و پرداخت هزینه مقاله بررسی لازم را به عمل آورید چون در صورت پذیرش مقاله و پرداخت هزینه آن به هیچ وجه هزینه واریزی عودت داده نخواهد شد.

 


پنجشنبه 18 فروردین 1401 (1 سال قبل )
محور های مقالات کنفرانس عبارتند از:
○ مدیریت : مدیریت صنعتی و سیستم- مدیریت بازرگانی و بازاریابی- مدیریت مالی- کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی- رهبری و رفتار سازمانی و ...
○ اقتصاد: اقتصاد مدیریت - اقتصاد توسعه - اقتصاد پولی - اقتصاد مالی - اقتصاد شهری - اقتصاد بازرگانی- اقتصاد دانش بنیان - اقتصاد منابع و ...
○ حسابداری: حسابداری دولتی و صنعتی- حسابداری تلفیقی- حسابداری و مدیریت- سیستم های اطلاعات حسابداری- کارآفرینی و حسابداری و ...
○ بانکداری: بانکداری باز- بانکداری دیجیتال- امنیت در بانکداری الکترونیکی- مدیریت بانکداری الکترونیکی - بانکداری بدون شعبه- پرداخت همراه و ...
بدیهی است که کلیه گرایش های مرتبط با رشته های فوق شامل محورهای کنفرانس می باشد و پژوهشگران گرامی می توانند مقالات خود را به کنفرانس ارسال نمایند.
بازدید امروز
109
بازدید دیروز
123
بازدید کل
226,445